Barkas odtahový je k prodeji s množstvím dílů (další 3 Barkasy bez dokladů)
Cena 100 000,- za komplet.
V současné době nepojízdné.Eco zaplaceno - propadlá stk
Sundána prostřední náprava před výměnou. Výměna nedokončena, náhradní nápravy připraveny z náhradních vozidel.
Náhradní:
Všechny auta mají motor, převodovku atd.
1x skříňový (zelený) kompletní
1x skříňový (modrý) bez zadní nápravy
1x valník (zelený) bez zadní nápravy, korba sundána, bočnice pravděpodobně dohledáme
Více info email: betatrevi@seznam.cz
![](https://www.klasikauto.cz/img_1739.jpg)
![](https://www.klasikauto.cz/img_2124.jpg)
![](https://www.klasikauto.cz/img_2299.jpg)
Barkas je r.v.1964 ale postupem času práce v předešlé "době" si zasloužil mnoho Go takže je v současné době ve stavu posledních tipů. Postupně se snad dočká vzhledu jak má být poplatný době vzniku i když to asi bude náročné hlavně vzhledem k palubní desce , kde jsem zatim nenarazil nikde za krátkou dobu hledání na původní palubní desku , neb podobným přestavbovým kolotočem procházeli všechny služební vozy doby "soudružské".
Již se nám podařilo sehnat dobové origo prospekty , zrenovovat dobové nářadí DDR, sehnat nějaké dobové doplňky od soudruhů z NDR jen ty LŽIČKY zatim nemáme.
Pár dobových prospektů z roku 1964 a příručka osluhy.
![](https://www.klasikauto.cz/boti_070.jpg)
![](https://www.klasikauto.cz/boti_074.jpg)
![](https://www.klasikauto.cz/boti_075.jpg)
![](https://www.klasikauto.cz/boti_076.jpg)
![](https://www.klasikauto.cz/boti_016.jpg)
takže probíhá zatim alespoň kosmetická uprava a lepší zprovoznění pro normální provoz
pořízeni dárci orgánů , na každém je něco fajnového ,ale bohužel stále málo dobově odpovídajícího roku 1964.
![](https://www.klasikauto.cz/boti_047.jpg)
![](https://www.klasikauto.cz/boti_040.jpg)
![](https://www.klasikauto.cz/boti_042.jpg)
![](https://www.klasikauto.cz/boti_038.jpg)
![](https://www.klasikauto.cz/boti_062.jpg)
![](https://www.klasikauto.cz/boti_061.jpg)
![](https://www.klasikauto.cz/boti_054.jpg)
![](https://www.klasikauto.cz/boti_060.jpg)
![](https://www.klasikauto.cz/boti_053.jpg)
![](https://www.klasikauto.cz/boti_058.jpg)
![](https://www.klasikauto.cz/boti_068.jpg)
![](https://www.klasikauto.cz/boti_065.jpg)
![](https://www.klasikauto.cz/opravenej.jpg)
![](https://www.klasikauto.cz/boti_051.jpg)
Barkas + trike na 13 Trabantiádě 2011
Motorový prostor po výměně spojky ,výměně hadic a nastříkání součástek sání , částečná oprava elektroinstalace (rušení kutilzásahů) trochu zkulturnění elektro ventilátoru chladiče použit jak jinak Lancia.
Komentáře
![](http://www.websnadno.cz/html/pic/smileys/11.gif)
![](http://www.websnadno.cz/html/pic/smileys/10.gif)
![](http://www.websnadno.cz/html/pic/smileys/9.gif)
![](http://www.websnadno.cz/html/pic/smileys/8.gif)
![](http://www.websnadno.cz/html/pic/smileys/7.gif)
![](http://www.websnadno.cz/html/pic/smileys/6.gif)
![](http://www.websnadno.cz/html/pic/smileys/5.gif)
![](http://www.websnadno.cz/html/pic/smileys/4.gif)
![](http://www.websnadno.cz/html/pic/smileys/3.gif)
![](http://www.websnadno.cz/html/pic/smileys/2.gif)
![](http://www.websnadno.cz/html/pic/smileys/1.gif)
![](http://www.websnadno.cz/html/pic/smileys/15.gif)
![](http://www.websnadno.cz/html/pic/smileys/14.gif)
![](http://www.websnadno.cz/html/pic/smileys/13.gif)
![](http://www.websnadno.cz/html/pic/smileys/12.gif)
![](http://www.websnadno.cz/html/pic/smileys/16.gif)
![](http://www.websnadno.cz/html/pic/smileys/17.gif)
![](http://www.websnadno.cz/html/pic/smileys/18.gif)
![](http://www.websnadno.cz/html/pic/smileys/19.gif)
![](http://www.websnadno.cz/html/pic/smileys/20.gif)
![](http://www.websnadno.cz/html/pic/smileys/22.gif)
![](http://www.websnadno.cz/html/pic/smileys/21.gif)
![](http://www.websnadno.cz/html/pic/smileys/23.gif)
![](http://www.websnadno.cz/html/pic/smileys/24.gif)
![](http://www.websnadno.cz/html/pic/smileys/25.gif)
![](http://www.websnadno.cz/html/pic/smileys/27.gif)
![](http://www.websnadno.cz/html/pic/smileys/28.gif)
![](http://www.websnadno.cz/html/pic/smileys/29.gif)
![](http://www.websnadno.cz/html/pic/smileys/30.gif)
Proč má sání otočené ke karbecu?